Klanttevredenheidsonderzoek

Onlangs heeft u schade gemeld. We zijn benieuwd naar uw bevindingen over de afhandeling zodat wij zonodig onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Wilt u ons een plezier doen? Beantwoord dan onderstaande vragen. Uw deelname is anoniem.

Hoe heeft u het contact met FGD ervaren? *

Indien u met 'Onplezierig/niet correct' hebt geantwoord, kunt u dit dan toelichten?

Is FGD de gemaakte afspraken nagekomen? *

Indien u met 'gedeeltelijk' of 'nee' hebt geantwoord, kunt u dit dan toelichten?

Wat vindt u van de snelheid waarmee uw schade is afgehandeld? *

Indien u met 'ontevreden' of 'zeer ontevreden' heeft geantwoord, kunt u dit dan toelichten?

Kunt u, uw algehele tevredenheid over de afhandeling van uw schade uitdrukken in een cijfer? *

Wilt u het cijfer toelichten?

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies